15 Eylül 2009 Salı

Blogger'da Sorun Yaşıyoruz

Arkadaşlar merhaba

Öncelikle herkesin kadir gecesini kutluyorum.Allah tüm günahlarımızdan kurtulmayı nasip etsin..

Neyse 2-3 gündür birçok sorun yaşıyoruz.Blogger açılmıyor.Tabi bizim sitemiz blogger sitesi olduğundan dolayı oldukça çok etkilendik.Hatta bu sorunların beni kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasındada sıralamadan düşürmesinden korkuyorum.

3 gündür ne blogger.com'a ne de sitelerime girebiliyorum.Sorun arada bir düzeliyor ama onda da hemen bir yazı ekliyorum çünkü geri gideceğini biliyorum.Ne yapacaz bilemiyorum.Bu şekilde sorunlar meydana gelirse google amca bundan hiç hoşnut olmaz bizi tümden siler google'da :D.

Umuyoruz ki bu sorunlar tez zamanda düzelsin.Yarışmaya blogger uzantılı sitelerle katılan ben dahil birçok arkadaş var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder