21 Eylül 2009 Pazartesi

Blogger'da sorunlar bitmek bilmiyor.

Yemin ediyorum artık o kadar bıktım ki herşeyden.Birde blogger sorunu çıktı.Allah belasını versin bunların ne diyeyim.Sitelerim açılmıyor istediğim zaman yazı giremiyorum ne olacak bilemiyorum.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması devam ederken 2. sıraya indiğimi gördüm.Evet böyle birşeyi bekliyordum.Neyse şimdi girme imkanım olmuşken birşeyler yazayım dedim.

Bugün bayram'ın 2. günü.Eski bayramlar gibi değil ama yine de güzel geçiyor.Misafirlerle falan uğraşıyoruz işte.

Bu duruma lidafx15zayiflama'da bozuluyor ama elinden birşey gelmiyor.Koskoca r10'da eli kolu bağlı oturuyor.

Bu arada yarışmada 51. günü yaşıyoruz.51 gün nasıl geçti hala anlamıyorum zaman su gibi akıyor valla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder