17 Eylül 2009 Perşembe

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama'da neler olacak acaba?

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında ileriki günlerde acaba neler olacak? Kim sıralamadan düşüp kim çıkacak? Hepsi ve daha fazlası sitemizde!

Her neyse bugünün gündeminde cem garipoğlu'nun yakalanması var.Bu adamın yakalanmasına en çok sevinenlerden biriside benim.Hele şükür yakalandıda bu eziyet bitti.Gerçi bundan sonrası daha karmakarışık.

Şu anda habertürk'ün sitesine bakıyorum.Cep garioğlu ile ilgili birçok başlık açılmış.Bu adam daha yaş olarak 18 in altındaymış.Gerçekten çok ilginç bir durum.

Cem'in yakalanmasına ben kadar lida fx15 pohudey zayıflama'da sevindi.Hergün birçok başlık görüyorduk gerek gazetelerde,gerek televizyonda gerekse forumlarda.Bu arada adamın yaşı küçük olduğu için 2 savcı görevlendirilmiş olayın en detayına kadar incelenmesi için.Gerçi kaç yıl ceza vereceklerse diyelim 40 yıl verdiler 4-5 sene yatar sonra bir bakmışsınız ki tahliye olmuş.Gerçi bu benim görüşüm herşeyi ileriki zamanlarda r10 ile beraber paylaşacağız..

Bu yazıyı kendi bilgisayarımdan yazmıyorum.Sivas'tayım şu anda.Ben evime tekrar gelene kadar google amca bizi yarışmada 1. liğe tekrar çıkarsa süper olur :D..

Bugün yarışmanın 47. günü.Zaman su gibi akıp gidiyor.Daha baya bir zaman var.Lida ile zamanımızı geçirmeye çalışıyoruz.Arada bir kurumsalseo'da bize eşlik ediyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder