19 Eylül 2009 Cumartesi

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama'da neler oluyor?

Daha 15 dakka önce bir sıralamaya bakayım dedim kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında sıralamalarda baya bir oynama olmuş.Hayırdır inş :D .Birçok siteniz yeri oynamış.Hiç ummadığım siteler iyi yerlere gelmiş gerçi bizim sitemiz hala 1.

E ne yapalım google bizi seviyor huyumuz batsın :D

Ayrıca arkamızda koskoca kurumsalseo.com var.Bizim r10'daki sırtımızı kim yerine getirebilir? :D Daha yeni canım sıkıldı bir lida çayı içtim gerçi tadı fx15 gibi biraz acımsıydı ama yine de idare ederdi :D

Ah şu zayıflama aşkı olmasa ah :D.Bu arada yarın bayramın 1. günü.Şimdiden tüm İslam aleminin ramazan bayramını kutluyorum.Buradan pohudey'e selam gönderiyorum r10'un gözlerinden öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder