27 Eylül 2009 Pazar

Lida Fx15 Gökhan Türkmen - Yan Sen

Günlerden birgün kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yanıma geldi ve aramızda birtakım konuşmalar geçti.İşte altta okuyabilirsiniz :D .

Hiç aklıma gelirmiydi kurumsalseo.com ayrılık
Lida'ya soruyorum cevap yok neden ayrıldık
Hiç fx15 yokken böyle durup dururken
Yine aynı telaş yine aynı hüzün yine aynı pohudey

Ah acıyor bak kurumsalseo'ya
Ama lida fx15'e gel diyemem gelme hiç diyemem
Yar dönüyor bak tüm aşklarım bazen
Haydi zayıflama dön diyemem yanma hiç diyemem

Ya sen lida fx15 pohudey zayıflama ?
Bir ses gibi herkes gibi dünler gibi pohudey zayıflama ile beraber yan!
Geçtim r10'dan tüm hayaller gibi düşler gibi yan
Git ne yapıyorsan kurumsalseo.com r10 lida ile , ben nasılsa görmeyeceğim
Sonra geri dön deme bana ölsen dönmeyeceğim

1 yorum:

  1. Merhaba yazıların şiirlerin ne diyim 10 numara sen bu ödülü hakediyorsun koptum yaww :)

    YanıtlaSil