30 Eylül 2009 Çarşamba

Yarışmada 60. gün

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması son sürat devam ediyor.Bugün eylül'ün 30'u.Yani yarışmanın başlamasının tam 60. günü.Şu anda 2. sırada bulunuyoruz.Yeni rakiplerimizin sıralamaya girdiklerini gördüm herşeyin hayırlısı diyorum.Bu arada her yerde hava atan , yarışmadaki siteleri küçümseyen alaylı tavırlarla mesajlar yayınlayan kişileride akıllı olsunlar diyorum! Yarışmanın bokunu çıkarmaya hiç gerek yok.İster 1. ol ister 5. farketmez.Adam gibi yarışma olmadıktan sonra sikeyim sıralamayı.

Kusura bakmayın biraz sinirlendim.Millet seyyocu olmuş çıkmış anlamıyorum bunların derdi nedir? Baktım biride 2-3k backlink kasmış.Al sana seyyocu.Vallaha ne diyeceğim bilemiyorum.Millet baya bir telaşlanmış.Ha 2. sırada olmamızı çekemeyen bazı kişilerde var.Onlara diyorum ki eğer senden iyiyim diyorsan buyur geç! Eğer geçemiyorsan kes sesini otur yerine.Seyyocu! ( Seocu olmak moda oldu! )

Benim gözüm 1.likte 2.likte değil.Amacım yarışmanın güzel ve adil bir şekilde devam edip bitmesidir.Yoksa o şekilde 1. olmuşuz bu şekilde sıralamaya girmişiz hiç önemli değil! Daha dünkü adam değiliz! O yüzden yarışmadaki kişilerin hal ve haraketlerine dikkat etmesini öneriyorum!

Bu arada birde başımıza Garlica çıktı.Herşey bitti bu seferde yazdığımız yazılara karışılmaya başlandı.İlk kez görüyorum seo yarışmasında yarışmayı düzenleyen kişinin yarışmaya bu şekilde müdahale ettiğini.Neyse bir eleme listesi daha şart bu yarışmaya.Çünkü bazı kişiler html uzantılı sayfalarla halen yarışmada olduklarını sanıyorlar! Birde yazmış yorumlara linklerinizi eklemenize izin veriyorum cart curt.Sanki o izin vermese ben oraya linkimi yazmayacaktım.Bu millet bizi ne sanıyor anlamıyorum.Kendileri ünlü seocumu olmuşta bizi bu kadar küçümsüyorlar! Ben yarışmayı 1. bitirsemde 10. bitirsemde üzülmeyecem.Çünkü şu anda ben alabileceğim sıraya çıktım 1. lik gördüm bu bana laf atan adamlar daha ilk 3-4'e giremedi oturdukları yerden laf mekanizmasını çalıştırıyorlar!

lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasının bitmesine 3 ay kaldı sanırsam.O zamana kadar kim öle kim kala.Yarına çıkacağımız meçhul!

1 yorum: