22 Eylül 2009 Salı

Yarışmanın 52. Gününde Sıralamalar

Kurumsalseo.com'un düzenlediği kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama adlı seo yarışmasında 52. günün akşamındayız.Sıralamaya bakayım dedim 3. sıraya inmişim gayet normaldir.Çünkü sitemle pek ilgilenemiyorum.Başımda birçok sorun var.

Geriye düşmemize lida başta olmak üzere pohudey ve r10'da çok üzüldü ama bu durumdan kısa sürede kurtulacağımızı umut ediyorum.Ah bu lida olmasa ne yaparım ben.Bana kurumsalseo yarışmasında destek veriyor sağolsun.

Lanet olsun kurumsal seo'nun zayıflama aşkına :D.

Koskoca lida fx15 pohudey zayıflama dururken zayıflama'ya ne gerek var anlıyamıyorum.Bu arada bayram da bitti ya.Bugün 3. ve son günü.Akşam oldu çok hareketli olmasada güzel bir bayram geçti.

3. sıraya düşmem biraz moralimi bozdu ama hallederiz biz bunuda.Benim bugüne kadar hangi sıkıntılardan kurtulduğumu anlatsam varya ağlarsınız :D . Neyse yarışma devam ediyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder