31 Ekim 2009 Cumartesi

31 Ekim Notları

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması yarışmasında bugün 91.günün akşamındayız.Birkaç not düşmek istiyorum.

R10 forumunda daha yeni yarışma arkadaşlar blogger'ın açılmadığından bahsetti bende açılıyordu ama sanırsam bazı yerlerde yine sorunlar var.Geçende blogger'da sorun olmuştu inş tez düzelir ne diyelim.

Ayrıca sitemde 1-2 değişiklik yaptım.Mesela hadis-i şerif ekledim sitemize ve alexa göstergesini kaldırdım.Pohudey zayıflama yarışmasında bir müstesna bloguz.

Bu gün itibariyle yarışmanın bitmesine tam 60 gün var eğer yanlış bilmiyorsam.Tez geçeceğini düşünüyorum bu arada yarışmaya yeni katılan arkadaşlar var.Kendilerine başarılar diliyorum.Diğer blogumuzda şu dakika itibariyle 4. sırada yer alıyor.Onunla ilgili çalışmalarım devam ediyor.

Herşey daha güzel bir lida için.