9 Ekim 2009 Cuma

Allah'a Şükür..

Uzun zamandır yaptığımız çalışmalar sonucunda kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında tekrardan 1.liğe çıkmış bulunuyoruz.Kuaza adlı arkadaş yorumunun birin de benim için ukala demiş ama ben yine de terbiyemi bozmak istemiyorum.Artık kimseyle uğraşmak istemiyorum küfürmüş oymuş buymuş artık sıkıldım.

Bundan sonra da dikkatli olunmasını ileri geri konuşulmasını istemiyorum herkes yarışmasına baksın boş konuşmalarla birşey elde edemeyiz.

Bu dakikadan sonra zaten millet ister istemez 1. gidiyorum diye laf sataşına başlayacak ama ben ilgilenmiyorum artık.

Yarışmada bugün 69.gün.Zaman oldukça hızlı gidiyor bende öss'ye çalışıyorum pek nete giremiyorum.Yine de sitemizle ilgilenmeyi kesinlikle kesmeyeceğim.

Bu dakikadan sonra her türlü pisliği yapan kişileri Allah ıslah etsin diyorum başka da birşey demiyorum.Neyse bugün makale yayınlayamıyorum öyle 1-2 cümle karalamak istedim.

Bu arada şimdiye kadar her kimle aramızda tartışma geçtiyse hepsi hakkını helal etsin kimsede kul hakkı kalmasın.Sizinde hakkınızı helal etmenizi istiyorum bu yazıma yorum bırakarak yapabilirsiniz.

Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder