23 Ekim 2009 Cuma

Blogger'da sorun vardı.

Herkese merhaba

Sabah pohudey zayıflama bloguma gireyim dedim girmesine girdimde yeni yazı eklemek için panele girmek istediğimde hata verdi.Korktum birden dedim yoksa blogspot çöktümü falan? :D

Maalesef lida isteğinizi yerine getiremedik.

Bu hatayı Blogger Destek veya Blogger Yardım Grubu'na bildirirken lütfen şunlara dikkat edin:

* Bu hatayı aldığınız sırada hangi işlemi yaptığınızı açıklayın.
* Aşağıdaki hata kodunun yanı sıra ek bilgi sağlayın.

bX-9d2teg

Bu şekilde yazıyordu.Neyse Allah'a şükür şimdi düzeldi yazı eklemeye çalışıyorum :)Yarışmada 87. günün sabahındayız.Sıralamamız 1. ama çok tedirginim şu güncelleme olsaydıda neyin ne olacağını görsem.Ancak o zaman tedirginliğim gidecek.Bizim sıramız ne olacak acaba bilemiyorum.

Kurumsalseo.com seo yarışmasında yazacak birşeyler bulamıyorum inanın ki.Ne yazayım bazen saçmalıyorum bazen 1-2 makale ekliyorum bakalım ileriki günlerde neler olacak.Hep birlikte göreceğiz.

Bu arada kurumsalseo aramasında 2. sıradayız.Birçok kelimede daha iyi bir sıralamamız var.Buda sitemizin kalitesini gösteriyor.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasını sundum :)

Saygılar

1 yorum:

  1. Evet yaw şu sorun yüzünden bir hoş oldum :S Neyse ki şimdi düzeldi.

    YanıtlaSil