29 Ekim 2009 Perşembe

Bugün 29 Ekim!

Bugün 29 ekim.Önceki 29 ekim'in ne kadar da tez geçtiğine inanamıyorum.Günler,aylar su gibi geçiyor ömrümüz gittikçe kısalıyor ama biz farkında değiliz.Bu arada söylemeden de edemeyeceğim.Google'ın 29 ekim için koyduğu logo oldukça güzel olmuş.Çok hoşuma gitti diyebiliriz.Google'a teşekkür ediyoruz bu şekilde Türk milletine gösterdiği saygıdan ve sürprizden dolayı.

Her neyse
kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasına gelelim nerde kalmıştık.Evet sıralamada güncelleme olmuş.

Kemal abi şu anda net 2. sırada.Önceden elenen site vardı 3. sırada gibi görünüyordu ama şu anda tam olarak 2. sıraya çıkmış.3. sırada ise hiç beklemediğim bir site var.O siteden pek bir beklentim yok çünkü güncel değil google yapacağı büyük sıralama güncellemesinde o siteyi arka sıralara atacağına eminim.

4. sırada elenen site var.Oda yakında arka sıralara uçacak.

5. sırada title'a 2 kere aynı anahtar kelimeleri yazan blogcu var.Bu site için birşey demiyorum ne iyi ne kötü yorumum yok.Sahibi kim bu sitenin onu bile bilmiyorum.

6. sırada yine kemal gürler var.Kuaza'dan aldığı blogu devam ettiriyor.

7. sırada yine benim site var.O siteyide ilk 5 'e sokmak için çalışmalarım devam ediyor.Bakalım neler olacak.Bu ve önceki güncellemelerde olduğu gibi 1. sıramız değişmedi umarım hiç değişmez.

Çalışmalar devam ediyor.Başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder