6 Ekim 2009 Salı

Diet After Forty

Bu makalem diyetle ilgili.Çevirisi oldukça bozuk oldu ama ortaya birşeyler çıktı.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama
sağolsun :)

Orta yaşam in genellikle zaman soy maruz vücudun çeşitli hayati parçaları vermekten kaynaklanır. Sinir çöküşü, yüksek kan basıncı, damar sertliği, felç, kalp yetmezliği ve böbrek hastalığı, bazı fonksiyonel hastalıkların türleri buna şu anda ayarlamak olasılığı vardır.

Bu dönemde başarıyla karşılamak için, bazı önlemler ihtiyaç olduğu görülmektedir.

1) Aşağı yiyecek miktarını yeterince eğiliminin ağırlık koymak için mücadele yenen azaltın.

2) Çok et, tuz ve çeşniler kullanımında ılımlı olun; bol su alın.

3) Bol temiz hava ve egzersiz al ama kalp üzerinde overfatigue yer ve aşırı zorlanma yorucu exertions kaçının.

4) Daha fazla eğlence ve dinlenme atın.

5) Zihinsel hijyen yetiştirmek; sinir zorlanma kaçının.

Rağmen aynı besleyici temel yakıt, protein, mineral tuzlar ve vitaminler-beşik mezara kadar vücudu besleyen, o vurgulanmalıdır ki miktarda gerekli yaşamın ikinci bölümü, daha az yetmiş özellikle sonra olan gereklidir daha daha aktif yetişkin yıllarda.

Orada doku daha fazla ihtiyaç büyüme için inşaat malzemeleri ve doku bakım ve onarım için bu maddelerin miktarı bir minimum yer almaktadır.Bu nedenle,yaşlılık ve protein gereksinimi, düşük iken bir protein fazlalığı daha zordur aynı anda her zamankinden daha işlemek için vücut için.

Kalori gereksinimi de maddi iki nedenle azalır:

1) Daha az enerji kas aktivitesi kullanılır

2) Bazal metabolizma indirilir

Bu kadar kolay ve akıllıca bir orta yakıt alımını azaltması ve daha fazla zaman eğilim ağırlığına ilk kendini gösterir koymak egzersiz almak, daha radikal diyet veya daha sonra aşırı egzersiz ile fazla kilo çıkarmak için çalışın. Bu öneri tamamen olarak kilolu olarak istenmeyen bir ulaşma zayıf, bir arzu ile yakıt gıdaların aşırı miktarda azaltma destek alınmamalıdır.


Ne genç yıllarda sağlık ve canlılığı içinde vücut bakımı için en iyi diyet olarak tavsiye edilmiştir "iyi beslenme" Daha sonraki yıllarda içinde olmaya devam etmektedir-yani, bir diyet temel olan süt, tahıl ürünleri, meyve ve sebze ile orta proteinli gıdalar, yağ ve şeker miktarı. Sütün önemi, kepekli tahıllar, yumurta ve koruyucu gıdalar gibi yeşil sebzeler hala iyi tutar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder