20 Ekim 2009 Salı

Ha gayret :D

Zayıflama yarışmasında google bot anasayfayı cache almıyordu baktım yavaş yavaş düzeliyor sanırsam en son 19 ekim aldı 2-3 güne tamamen düzeleceğini sanıyorum.

Ne yapsın google amca.Siteye olan ilgimizi gördü keşke önceden sitemi kapatmasaydım 2 gün kapalı kalmıştı o zaman ne olduysa oldu.Bundan sonra düzeleceğini ümit ediyorum.

Yarışma sıralamalarını inceledim de bugün yeni siteler katılmaya başlamış.Özellikle blogcu ve subdomainle katılan siteler var.Herşeyin hayırlısı rekabet artarsa daha zevkli bir yarışma geçiriririz.Emek olmadan yemek olmaz!

Bu arada bugün 20.10.2009 yani kurumsalseo.com'un düzenlediği r10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında 80 gün geçmiş az kaldı ya çok az:) 2 ay 10 gün var.2 ay dediğin ne ki gözünü aç kapa bir bakmışsın ki geçmiş :D

Neyse güncellemeyi bekliyoruz.Google amca iyi bir güncellemeye hazırlanıyor sanırsam.Sıralamamızın değişeceğini sanmıyorum ama belli olmaz bakmışsın baya bir gerilere inmişiz.Özlellikle de diğer sitelerin nasıl bir sıralamaya gireceklerini merak ediyorum :)

Nerdeyse 14 saattir pc başındayım artık uykum geldi desem yalan söylemem ama biraz daha sitemle ilgilenecem.Yeni açtığım sitemle fazla ilgilenemiyorum arada bir yazı ekliyorum onuda sıralamaya sokmak için elimden geleni yapacağım.

Herkese iyi pohudey zayıflama'lar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder