7 Ekim 2009 Çarşamba

Kurumsalseo.com Yarışma Serüveni!

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında günler ilerliyor.Yarışmada 67.günün sonuna gelmişiz.Bende interneti nerdeyse bıraktım artık akşamları giriyorum 5-10 dakika.Yine de sitemizin güncelliği asla kaybolmayacak.Sitemiz her zaman güncel yarışma sıralamamızı kolay kolay başkasına bırakmaya niyetimiz yok!

Bu arada yarışmada moda mı oldu ne oldu birçok akıllılar alt sayfalara kasmaya başlamış sitelerinin anasayfası çıkmıyor alt sayfaları ile çıkıyorlar.Ne yapsınlar yapamıyorlar işte birde blogcu ile kasıyorlar.

Neyse kassınlar bakalım blogcu yarışma sonuna kadar sıralamalardan uçar.Blogcu ani ataklar yapmaya devam etsin biriside blogcunun desteğini arkada alıyorlar demiş alsınlar bakalım kendini seocu sanan kişiler devam etsin blogcu ile!

Bu arada yurtseven diye arkadaşın biride birkaç siteyi tanıtmış işte cart curt diğerlerine link vermiş sitesinden bana direk yazı olarak yazmış kendi kendine gelin güvey oluyor güya bana ordan link vermezse ben yine devam edemeyecem.Bu arkadaş ve sitesi benden uzak olsun Mısır'a sultan olsun.Diyecek birşey bulamıyorum nasıl anlatayım bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder