24 Ekim 2009 Cumartesi

Kurumsalseo.com Yarışmasında Bakalım Neler Olmuş?

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması devam ederken bazı gelişmelerde oluyor.Mesela kogame ( Onur ) yarışmadan çekilmiş ondan sonra özcan daha eleme listesi oluşturmamış anlamıyorum niye oluşturmuyorsa :S

Bu arada ilk 10'a yeni site girmiş.Büyük çapta gelişmeler yok ama bu cumartesi günü bakalım daha neler olacak.

Bu arada 2. sıradaki site niye halen eleme listesine girmedi anlamadım gitti.Normalde elendi hatta dün özcan sarıca'ya bir eleme listesi verdim teker teker baktım 20. sayfaya kadar.Ama niye elemedi hayret ediyorum :S

Kurumsalseo.com yarışması devam ediyor.Bendeniz serdal altundal.Yarışmanın 84. gününde bulunuyoruz.Allah yardımcımız olsun diyorum herkese başarılar diliyorum.

3 yorum:

  1. Evet o 2. sitede kod filan yok , yani yeni kodlar.Serdal'ım heycan panik yapma eninde sonunda elenecek.Sende 1. olacaksındır inşallah.Böyle çalışmaya devam edersen allahın izniyle olursun.:D Günde 1 yazı yerine 2 yazı ekle , beni dinliyorsan.Ama hep yarışma kelimeleri ile ilgili ekleme yazılar,mesela teknoloji haberleri filan koy neyse ya bu kadar yorum yeter BİR DOST xD

    YanıtlaSil
  2. Evet o 2. sitede kod filan yok , yani yeni kodlar.Serdal'ım heycan panik yapma eninde sonunda elenecek.Sende 1. olacaksındır inşallah.Böyle çalışmaya devam edersen allahın izniyle olursun.:D Günde 1 yazı yerine 2 yazı ekle , beni dinliyorsan.Ama hep yarışma kelimeleri ile ilgili ekleme yazılar,mesela teknoloji haberleri filan koy neyse ya bu kadar yorum yeter BİR DOST xD

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler hocam yorumunuz için. :)

    YanıtlaSil