30 Ekim 2009 Cuma

Pr güncellemesi.

Bugün bir r10'a gireyim dedim birde ne göreyim.Pr güncellemesi başlamış hemen arkadaşın biri konu açarak bizlere duyurmuş :) Bende meraklandım birçok sitem var pr değerlerine bakayım dedim ama pek tatmin olmadım.Pr2'den yukarı çıkamamışız.Google bu güncellemede çok cimri davranmış.Neyse pek önemi yok zaten bu blogumuzda.

Bir arkadaşımında pr değerleri oldukça artmış.Pr6-pr3-pr4 güzel değerler almış kendisine başarılar diliyorum pr6'nın kıymetini bilsin çok link satmasın yoksa google ona ceza verir pr'ni elinden alır diyorum.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasındaki bu blogumuz pr2 aldı söylemiştim daha yeni.Yazacak başka birşey aklıma gelmiyor.Akşama doğru yeni makalelerimle görüşmek üzere.

1 yorum:

  1. Umarım kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında 1. olursun serdal kardeşim :)

    YanıtlaSil