3 Ekim 2009 Cumartesi

R10 Şu Anda Database Hatası Veriyor

Herkese merhaba :)

Daha yeni bir r10'a gireyim dedim baktım yine database error hatası veriyor :) Gerçi pek şaşırmadım.R10'un arada bir böyle sorunlarla karşı karşıya kalmasına alıştık desek yeridir :)

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmamızda güzel gidiyor.Sıramız olan 2. lik iyi.Tabi 1.liğe tekrardan geçmeyi isteriz ama önemli değil.Yarışmada bugün 63. gün.Daha uzun bir süre bizi bekliyor kimin ne olacağını ileriki zamanlar gösterecek.

Ayrıca daha yeni sıralama kontrolundan baktımda 3-4-5. sayfalarda birçok kural ihlal eden site gördüm.Bazısında title'daki cümle yanlış yazmılmış falan filan.Özcan'a sürekli hazırla diyorum eleme listesini bir türlü yapmıyor :D

Lida 2 arada bir pohudey'in içinde kaldı.Şu zayıflama hırsı olmasa ne işimiz var kurumsalseo.com r10'da :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder