2 Ekim 2009 Cuma

Yaratığın Sırrını Çözmüşler :D

Başlığı görünce acaba bu kişi neyden bahsediyor diyebilirsiniz.Durun durun bu sefer saçmalamayacaz bir haberi sizinle paylaşacaz :D

Hazır kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında iken değişik konulardan bahsedelim dedim ve sizle bundan sonra güncel haberleri paylaşmaya çalışmaya çalışacağım.

Belki birçoğunuz bu haberi okumuşsunuzdur.

2007 yılında Meksika'lı çiftçinin biri bir yaratık bulmuş onu suda boğarak öldürmüş :D Bu arada bu yaratık suda 1 saat kalabiliyormuş yani çiftçi usanmamış 1 saat boyunca yaratığı suda boğmuş.


İspanyol bilim adamlarından Hose Antonio bu yaratığın dna'sını incelemiş ve bunun insanımsı bir varlık olduğunu fark etmiş.Dikkat bu ne bir insan ne de bir hayvan.Tahminen uzaylı olduğu söyleniyor ben uzaylılara inanıyorum yine de bu haberin saçmalığı ortada.

Meksika'da ufoların sık sık görüldüğü söyleniyor.Ne derece doğru bilemiyorum.Ufolara benim kadar lidafx15pohudeyzayıflama'da inanıyor ama belli etmiyor.

1 yorum:

  1. Bumu uzaydan gelen yaratık :D Makalen güzel olmuş kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında başarılar :D

    YanıtlaSil