20 Ekim 2009 Salı

Yarışmacı siteleri az biraz inceleyelim.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında ki birkaç siteye göz atalım.

İlk sırada biz varız.

İkinci sırada kemal abi var.Oda baya birşeyler yapıyor.Bu yarışmada dikkate aldığım 2-3 siteden biri.İnş herşey gönlüne göre olur.

Üçüncü sıradaki siteyi hiç sevmiyorum.Sadece spam yapıyor adam.O sitenin yarışma sonuna kadar çıkacağını sanmıyorum.

4. sırada kuaza'nın subdomainle açmış olduğu site var.Oda sürekli yazı ekliyor ama çok ekliyor bana göre mesela 1 günde 4-5 yazı eklemek birşeyi değiştirmez yine de elinden geleni yapıyor.Gayet hırslı birisi.Bu yarışma sonunda bana göre ilk 5 e girebilecek.Bunu tabi zaman gösterecek.

5. sırada Rasty ( Murat ) kardeşim var.Hele şükür sitesi çıktı.Adamın sitesi sandboxa girmişti ne zamandır çalışıyordu çıkarmaya sonunda çıkmış.Onun adına sevindim dikkate aldığım sitelerden biriside bu.

Diğer siteleri bilmiyorum.Şimdilik bunlar iyi.

Kurumsalseo.com'un gözlerinden,r10'un ellerinden,lida'nın yanaklarından,fx15'in dudaklarından,pohudey'in mavi gözlerinden öpüyorum. :D

1 yorum: