1 Ekim 2009 Perşembe

Yarışmanın Suyunu Çıkarıyorlar..

Valla kimse kusura bakmasın ama kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasının 1-2 kişi artık suyunu çıkarmaya başladı.Yok kebapçı yok ücretsiz site yok zort yok zart derken birşeyler yapmaya çalışıyorlar.

Neymiş sitemiz ücretsiz siteymiş.Ne hosting ne de domain parası varmış.Benim sunucum var hostamı ihtiyacım var? Kendi siten ne alemde herşeyin bitti şimdide bize mi taktın? Güya espri yapıyormuş biz ne adamlar gördük o yüzden insan sarrafıyım ben.Bana bu numaralar sökmez!

Kebapçıymış sen kurban ol kebapçılara.Böyle saçma şeylerle yarışmanın içine ediyorlar ya halen şaşıyorum ne diyim.Kendini se(yy)ocu sanıyor arkadaş.

Birde yazmış yok herkes Garlica'yı eklesin onu yapsın bunu yapsın.Eklemek için senin görüşlerini mi alacağız? Yani sen demesen biz eklemeyecez mi? Valla eklemiyorum itirazı olan varsa buyursun..

Yarışma'dan 2 ay geçti Garlica çıktı.Zaten adamın biri benim siteleri dofollow eklemiş o linkler nasıl geldi halen bilmiyorum :S Neyse eden bulsun diyorum.

Öyle title'a valla malla cümleleri, 2 kere aynı title yazmakla millet dereceye giriyor.İlk sıradaki siteye bakar mısınız? O site sizce nasıl 1. şu anda? Anahtar cümleyi aratın bakayım sitenin title'ında 2 kere aynı cümleler yazıldığı için google daha iyi görüyor.Bu haksızlık değil mi sizce? Biz yazmayınca ne oluyor? Adabımızla gidiyoruz yarışmada biri tutmuş anahtar cümlenin sonuna ' valla' yazmış güya o farklı bir site olarak görecek google üste çıkaracak.

Ortada bir sürü dolaplar dönüyor ileriki günlerde herşeyi daha iyi görürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder