22 Ekim 2009 Perşembe

Yeni bir eleme listesi şart.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında diğer siteleri inceledimde bugün baya bir elenecek site gördüm.En az 2-3 site var bunlar sanırsam hala yarışmada olduklarını sanıyorlar.

Yeni kodları güncellememişler özcan sarıca'ya bu durumu ilettim bakalım ne zaman eleme listesi yapacak.Şu anda 2. sırada altımızda olan siteyede güle güle diyeceğiz 2. sıraya çıkmış ama elendi bile özcan sarıca'ya bildirdim elendi site.Listeyi bekliyorum piyasa hafiften temizlense kötü mü olur :)

Güncelleme olsaydı sıralamalar bir değişseydi daha farklı çalışmalarım var sitemle ilgili.Güncellemeleri bekliyorum. :)

Bu lida zayıflama yarışmasında hedefim 1. bitirmek.Elimden geleni yapmaya çalışıyorum :)

Bu arada ilk 2-3 sayfada olan ama sitelerini güncellemeyen hatta sitesine nerdeyse 1 ay yazı bile yazmayan kişilerin sitelerinin güncelleme ile beraber arka sıralara doğru uçacağını sanıyorum.Google amca'ya selamlar :D

1 yorum:

  1. Kemal Gürler22 Ekim 2009 19:09

    Evet ilk 10'da 2 tane site var elenmesi gereken. İlettim ben de Özcan Sarıca'ya.

    Dediğin gibi baya güncellenmemiş site var. Google güncellemesinden sonra yarışma kelimesi iyice sindirilecek ve ilk sayfa kaliteli sitelerden oluşacak sanırım :)

    YanıtlaSil