25 Ekim 2009 Pazar

Yeni Projelerim.

Her zaman kurumsalseo.com yarışmasından bahsediyorum biraz da benden bahsedelim.Çok çok yakında 2 ayrı dizi ve film sitesi kuracağım.İçerik yönünden oldukça zengin olacak.Film sitelerinin tutturmak zor diyorlar ama herşeyin hayırlısı diyorum bakarsınız iyi hit yakalarız.

İsimtescil'den domainleri regledim :) Bugün çalışmalara başlayacağım script arayışına girdim acaba hangi scripti kullansam diye sitede ama bilmiyorum daha tam bir karar veremedim.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama
yarışması ise değişikliklerle devam ediyor.İkinci sıradaki site elendi.Kuaza yarışmayı bıraktı.Kuaza'nın sitesinin birini ben aldım devam ediyoruz.Diğer sitesinin kemal gürler aldı oda devam ediyor.Bakalım ileriki günlerde neler olacak.Güncelleme olsaydı şu çöp siteler aradan çıkardı.

Güncellemeyi bekliyorum.

Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder