1 Kasım 2009 Pazar

1 Kasım 2009 -

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında ekim ayınıda geride bıraktık ve bugün 1 kasım.Kasım ayının sitemize uğurlu gelmesini diliyoruz :)

Hemen bir sıralamaya bakalım neler olmuş neler bitmiş kim gitmiş kim kalmış :)

2. sırada kemal hocam vardı o şu anda 3. sıraya düşmüş 2. sıraya ise .net uzantılı site gelmiş.Hayret o site nasıl 2. sıraya çıktı gerçekten anlamak zor.Çekemediğimizden değil güncel değil o site aslında google bu tür siteleri hep geriye çekiyordu ama bilmiyom google sistemde mi değişiklik yaptı neler oldu şu anda bihaberiz :) Neyse arkadaşa başarılar diliyoruz.R10 nickini bilmiyorum kimse site sahibi? :S

Her neyse 3. sırada kemal hocam var.Oda hem kuaza'nın bloguyla hemde kendi bloguyla ilgileniyor.Başarılar diliyorum.Onunla beraber yarışmayı güzel bir derecede bitirmek istiyorum :) Kendisini severim adam gibi adamlardan!

4. sırada benim blogcu var.O sitede birtakım sorunlar var ya :S . Google geç cache alıyor yazılar hemen indexlenmiyor ama o siteyle ilgili çalışmalarım sonucunda iyi bir ayar çekeceğim oraya.O sitenin ilk 10'da bitirmesi lazım :S

5. sırada elenen site var.R10'da netadmin nickli arkadaşın sitesi.

Bu kadar yeter.Diğer sitelerin sahiplerini bilmiyorum.Neyse önemli bilgiler,gelişmeler oldukça sizleri haberdar edecez sayın seyirciler :)