10 Kasım 2009 Salı

10 Kasım 2009 - Birlikteyiz.

Bildiğiniz üzere bugün 10 kasım.Bu gün Türk milleti açısından hüzün verici çok önemli bir gündür.Bugün Ata'mızın hayata gözlerini yumduğu gün.Atatürk'ün Türk milleti için ne kadar önemli olduğunu her Türk genci bilir.Zaten o olmasaydı belki şu anda bağımsız Türk devleti olmazdı bizlerde olmazdık veya bu şekilde yaşayamazdık.Atatürk'e yaptıklarından dolayı teşekkürü bir borç biliyoruz yattığı yere rahat yatmasını diliyoruz.Mekanın cennet olsun ata'm bizler seni asla unutmayacaz unutturmayacağız! Senin gibi insanlar Dünya'ya her zaman gelmiyor sen Türk milleti için gönderilen yüce bir insandın görevini tamamladın ve aramızdan ayrıldın.Eğer bugün Türk devleti bvu şekilde gelişmiş,bağımsız,hür ise bu sadece senin sayende.Aslında Ata'mız için diyeceğim çok şey var ama sayfalar yetmez yani.

Şimdi ise kurumsalseo.com'un düzenlediği kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasına gelelim.Sıralamada çok önemli değişiklikler meydana gelmiş.Hemen bakalım neler olmuş neler bitmiş.

Bizim sıramızda değişiklik yok.Halen 1.yiz.İnş hep bu şekilde kalırız emeğimizin karşılığını alırız.

Hemen altımızda kemal gürler var.Oda yerini sağlamlaştırmaya çalışıyor.İnanıyorum iyi para ödülü alacaz onunla beraber :)

3. sırada .net uzantılı site var.O siteyide çözemedim gitti ama sırasını koruyor öyle ani sıra değişiklikleri yaşamıyor bakalım yarışma sonunda neler olacak.

4. sıradaki site de blogcu sitesi.Yeni açılmış galiba yine de iyi çıkmış.Aslında pek şaşırmamak lazım bu şekilde blogcu ile 2 günde atak yapıp çıkanlar 2-3 gün sonra geri düşüyor ama belli olmaz.Bu arada inş arkadaş hacklink falan almamıştır diyorum kendisine başarılar diliyorum.

5. sırada kuaza'nın blog.Kemal gürler siteyle ilgileniyor.O siteninde geleceği var bana göre.Bakalım ilerleyen günlerde neler olacak.

6. sırada burhan altıntop diye bir site var.Subdomain ile sıralamada.O sitede son 1 aydır gerilerdeydi şimdi çıktı ilerleyen günlerde neler yapar bilemiyorum.

7. sırada elenen site var.

8. sırada hackklinkçi bymadak'ın site var.Sitesi geriye gitmiş ama sen dur daha google sana gösterecek hacklinki.Yakında uçarsın google'dan.Böyle 2 günde sen çık 2 günde adamı indirirler aşağıya.

9. sırada benim dün 4. sırada olan blogcu sitem var.Gerilemiş ama hallederiz çalışmalara başlayayım çıkartırım sorun olmaz benim için.

10.sırada da bir başka blogspot site var.Title'a 2 kere aynı anahtar kelimeyi yazmış neyse başarılarının devamını diliyorum.

Evet şimdilik sıralama böyle.İşte böyle legal çalışalım hacklinke bulaşmayalım arkadaşlar.Eğer bir sitenin başkasına hacklinkle birşeyler yaptığını görürsekte cezasını veririz onu söyleyim adam gibi yarışıyoruz.Şimdiden söyleyimde bu yarışmada her türlü pisliği yapan olur diye.Aman dikkat edelim tekrardan başarılar arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder