10 Kasım 2009 Salı

10 Kasım Akşamında Tekrar Birlikteyiz.

Tekrardan herkese merhabalar

Evet 10 Kasım akşamındayız.Bugün televizyonda Atatürk ile ilgili bazı resimler videolar falan paylaşmışlardı onun sevdiği şarkıları falan canlı söylemişlerdi bugün ağlamaktan gözlerim şişti inanın ki çok duygulandım.Gelin görün ki Atatürk'ün değerini çoğu kişi anlayamadı.Şu anda Atatürk 1 günlüğüne bile gelse Türkiye'nin rezil içler acısı halini görse kalp krizi geçirirdi herhalde.Neyse Ata'mız kalbimizde yaşıyor onu asla unutmayacaz yattığı yerde rahat uyusun.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması

Şimdi şu blogumuza biraz göz atalım.Alexa değerimiz 721k olmuş yarışmada hala 1. sırada gidiyoruz önümüzdeki günlerde herhangi bir köklü sıralama değişikliği beklemiyorum açıkçası.Bu arada diğer blogcu sitemiz sürekli sıralama değiştiriyordu şu dakka itibariyle 3. sıraya çıkmış bulunmakta.Gerçi şu anda blogcu'da sorun var zaten ne zaman lazım olsa blogcu kapalı anlamıyorum sorun nedir.

İnş blogcu'da ki sorun tez biterde sitemle biraz ilgilenebilirim.Bu arada hacklinkçi bymadak çalışmalarına devam ediyor et bakalım.Diğer bir hedefim blogcu sitemi ilk 2 'ye sokmak.Şu anda 3. sırada eğer daha da aşağıya düşmezse yukarı çıkarmayı planlıyorum :D Kurumsalseo.com pohudey zayıflama yarışmasının bitime 1 ay 20 gün kaldı.Diğer çalışan arkadaşlara başarılar diliyorum.

1 yorum:

  1. hep birliktemiyiz kardeşim bu ne çalışkanlıktır :)

    YanıtlaSil