13 Kasım 2009 Cuma

13 Kasım 2009 Cuma

13 Kasım cuma günü tekrardan birlikteyiz :D Şu anda kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında neler oluyor neler bitiyor kestirmek oldukça güç :D Yarışmada bata çıka ilerliyoruz.Bu hacklink oyunları sitemizin performansını kısa bir süre etkileyecek ama çok yakında tekrardan hakettiğimiz sıralama çıkacağımızı düşünüyorum.

He bu arada alexa değerimiz uçmuştu oynanan kara oyunlar yüzünden.Şimdi baktım alexa 706k olmuş ve gittikçe alexa'da yükselecez kıskananlar çatlasın! Şimdi genel bir sıralama kontrolu yapalım bakalım kim nerde?

1. sırada kemal gürler geçti.1 aydan fazla süredir bendim ilk sırada.Hacklink oyunlarından dolayı 2. sıraya düştüm ilerleyen günlerde neler olacak bekliyoruz.

2. sırada ben varım çalışmalarım sürüyor.Ben ilk sıraya 1 günde çıkmadım ve 1 günde'de inmeye niyetim yok.

3 sırada blogcu sitesi var.Title'a 2 kere aynı cümleyi yazmış.Blogcu.com'da da sorun var açılmıyor siteler.Bu durum blogcu sitelerin performansını düşürecek mi sıralamalarda geriye mi düşülecek ilerleyen zamanlarda herşey belli olur.

4. sırada ücretli site var.Net uzantılı.O sitenin sahibi artık her kimse tanımıyorum ama sitesiyle ilgilenmiyor mu ne yapıyor bilemiyorum.Site sürekli orda ilginç :D

5. sırada diğer blogcu sitem var.Şu blogcu'da ki sorunların bitmesini bekliyorum.

6. sırada kuaza'nın subdomain var.Bakalım yarışma sonuna kadar o sitenin akibeti ne olacak.

7. sırada yine bir subdomain var.O siteninde sahibini tanımıyorum.

8. sırada hacklinkçi-düzenbaz bymadak bulunuyor.Allah aşkına girin o sitenin backlinklerine zeytech'ten bakın 1 tane legal link yok.İşte insanları anlamak zor.Ordan burdan bulduğu iss açığıyla hacklinkçilik oyunu oynuyor.Bir insan ne olursa olsun sonradan görme olunca böyle oluyor.Yarışma sonuna kadar çıkmayacak o site daha doğrusu çıkamayacak.

9. sırada elenen blogcu sitesi var.

10.sırada bloggum var.Alt sayfasıyla.

İşte güncel sıralama böyle.Daha hiçbirşey net değil.Şu yarışmada neler olacak kimse bilemez.Pohudey zayıflama o kadar aldatıcı bir kelime ki insanı delirtiyor.Aniden sıralamanız değişebilir herşey olabilir.Kendinizi bütün durumlara alıştırın şimdiden :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder