22 Kasım 2009 Pazar

22 Kasım 2009 Pazar Günü Lida Zayıflama Yarışması

Öncelikle herkese günaydın diyerek yazıma başlamak istiyorum.

Bildiğiniz gibi 3.5 aydan fazladır kurumsalseo.com ( Özcan sarıca)'un düzenlediği kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında yarışıyoruz.İyi kötü günlerimiz oldu.Ama doğruyu söylemek gerekirse google'ın şu andaki yaptığı adaletsizlik.Biz nerdeyse 4 aydır açık olan güncel-özgün-google tarafından çok sevilen kaliteli bir bloguz.Normalde sıralamamız 1. olması gerekiyordu ama 3. sıradayız.Allah aşkına 1. olan blogcu nasıl 1. sıraya geçiyor bana birisi bu algoritmayı açıklasın! Adamın site daha 12 günlük benim site 4 aylık google'da oturmuş site blogcu nasıl 10 günde 1. sıraya geçiyor hangi akla hizmet böyle birşey yaptı google?

İnanın düşünüyorum düşünüyorum saatlerde düşündüm ama herhangi bir sonuç elde edemedim.Ayrıca 1. sitenin backlinklere bakın maşallah adam 10 günde 300 ün üzerinde backlink elde etmiş :D Ha bu mesajlarım siteyi değerlendirmek için yanlış anlaşılmasın.Ben o sitenin oda kalacağını sanmıyorum google buna bir kıyak geçmiş işte yakında indirir Allah aşkına nerde görülmüş 10 günlük sitenin 1. olup sürekli orda kaldığı? Bu lida fx15 zayıflama linkleri o kadar aldatıcıdır ki insan hiçbir sıraya güvenmemelidir.

Bu yarışmada biz neler gördük neler.Hatırlarsanız daha öncede bu yarışmada 3-4 ayrı blogu sitesi 1. liğe geçmişti 2-3 gün durdular sonra uçtular arka sıralara tahminim buda öyle olacak.

Neyse biz kendi blogumuza bakalım.Başka siteler bizi doğrudan ilgilendirmiyor.Ama blogunda hava atarsa veririm ona iyi bir cevabını.10 günlük blogcuyla 300 link kasıp sonra gelip bana seocuyum derse iyi cevabını alır bizden.

Bu arada R10 admini,sevip saydığım labidu ( Sıtkı abim)'ununda doğum günü bugün.Gerçi r10'daki konuda mesaj yazdım ama burdan da söylemek istiyorum.İyiki doğdun labidu :) Şu alemde en kral adamlardan birisidir kendisi.

Neyse yarışma bitmesine 1 ay 8 gün kaldı zaman oldukça daralıyor ilerleyen saatlerde neler olacak bir Allah biliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder