27 Kasım 2009 Cuma

27 kasım akşamında deniz karşısında kurumsalseo.com zayıflama çayı

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında 27 kasım'da bitti.Saat şu anda akşam 23.42'yi gösteriyor ve ben bu yazımı çok uykum olduğu halde yazmak istiyorum.Yazı derken öylesine lida aşkına 1-2 cümle karalayacağım :)

Bu arada yazı başlığında deniz karşısı falan dediğime bakmayın deniz falan yok burda.Tek düşündüğüm şu anda R10 ailesi ile beraber lida fx15 pohudey zayıflama ile karşılıklı bir keyif çayı içmek :)

Buna razı olurlar mı bilmem ama R10'daki saygıdeğer arkadaşlarımız bu durumdan çok hoşnut olacaklar.

Bu arada önceki yazımın birinde söylemiştim lockerz.com'a başladım puan kazanmaya çalışıyorum demiştim üye olduktan sonra siteye giriş yapamadım ya benim şansıma oda :D Sistem çöktü mü ne oldu?

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama