28 Kasım 2009 Cumartesi

28 Kasım Kurumsalseo.com lida zayıflama darbesi

4 ay önce başlayan kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında yavaş yavaş sonlara geliyoruz.İnanın neler olup bitiyor kimse bilmiyor.Bu yarışma nerden çıktı nasıl çıktı biz zayıflama kelimesinin neresindeyiz başında mıyız ortasında mıyız yoksa sonunda mıyız bizim kadar R10'da bilgisiz.

R10'da pohudey zayıflama keyfi yaşamak istiyorum.


Tek bilinen var oda bu yarışmanın varlığı.Ha lida kelimesi nerden çıktı diyebilirsiniz herkes diyor artık seo yarışmalarında lida zayıflama kelimeleri klasik oldu ştandart kelimeler :D:D

Günlerde 28 kasım cumartesi.Yine bir akşamüstü.Odama çekilmiş bu yazıları yazıyorum.Düşündümde şu yarışma için ne kadar da uğraştık.Uğraşmadık mı ? Biz eğer uğraşmasaydık şu anda ilk sırada nasıl olabilirdik.Bu zevke R10 lida zayıflama ile nasıl erişebilirdik lütfen biri söylesin.Yarışma bitimine zaten kalmış 1 ay 2 gün ama bugün akşam oldu saymayın bugünü.Kaldı 1 ay 1 gün neki 1 ay? Biz 4 aydır uğraşıyoruz 1 ay mı geçmeyecek? Allah şu yarışmada kötü günümüzü göstermez inş.

Bu arada bu yarışmaya başladım başlayalı bende zayıfladım :D Ne hikmetse 4 aydır yemek düzenimde de bir sorun olmadı ama yarışmaya katıldığımdam beri gitgide zayıfladım bir et bir kemik kaldım hakkımda hayırlısı :D

Yazımı labidu'nun eski bir şiiriyle bitirmek istiyorum.

Başını önüne eğip yolmu alacaksın ıraklardan..
Yada aynalara dönüp küfürleri..
Ve kurşunları sıkıp kendi kendine..
Susacakmısın..
Ne yapacaksın merak ediyorum..
Yada konuşup o dünyanın en güzel gülüşüyle..
Bana yine seni seviyorum diyebilecekmisin..

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında ben SERDAL.

Saygılarımı sunuyorum.Gçrüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder