4 Kasım 2009 Çarşamba

4 Kasım Çarşamba

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama serüveni..

Bugün 4 kasım çarşamba.Dün sabaha karşı 3-4 gibi yattım film falan vardı izledim koltukta uyuya kalmışım bir kalktım ki sabah saat 11 heryerim kas katı kesilmiş hemen biraz spor yaptım 4-5 hareket falan ısınmak için sonra heryerim açıldı :D İnsan televizyona dalınca neler olup bittiğini anlamıyor nedense güzel filmleride hep geç saatlere koyuyorlar neyse.

Yazımın başında da söyledim bugün oldu 4 kasım.Kasım ayı tez geçiyor bana göre daha ne çabuk ayın 4 ü oldu :D Bugün yarışmada geçirdiğiniz 90 küsürüncü günde tam sayıyı bilmiyorum şu anda kafa oldukça iyi bir durumda :D Birazdan kahvaltı yapacağım 1-2 tane sağlık sitesi açtım onlarla uğraşacam bazı işlerim var işte anlayacağınız.

Normalde böyle neler yaptığımız falan anlatmayı sevmem ama yazacak birşey bulamadığımdan dolayı öyle karalıyorum.Neye akşam yeni makalemle görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder