5 Kasım 2009 Perşembe

5 Kasım Perşembe Tekrar Birlikteyiz.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında geldik 5 kasım perşembeye.İnanın şu siteye ne ekleyim diye düşünüyorum düşünüyorum birşey bulamıyorum :D Beş parasız kaldık zaten şu adtech ödemeyi yaparsa elimize biraz para geçecek bizde rahatlayacaz :D Yarışma sıralamasında ufak değişiklikler olmaya devam ediyor.

En rahatsız olduğum nokta şu.ByMadak adlı arkadaşımın hacklinklerle dereceye girmesi ve bunu bir onur kabul etmesi.Hacklinklerle yapma diyorum dinlemiyor gözünü birşeyler büyümüş biz ne kadarda söylesek takmıyor bile :) Hatta bakalım sitesine kaçıncı sırada ha evet 6. sırada imiş.Ama ben onun bu şekilde hileyle yarışma bitireceğini sanmıyorum hatasının farkına varacaktır er geç ama iş işten geçmiş olacaktır.Hem kendine hemde sitesine yazık ediyor.Zaten msn'de de söyledim eğer hacklinkle para kazanırsa beni unutsun hiç gelmesin bir daha yanıma.Biz 3 aydır afedersiniz bir tarafımızı yırtıyoruz oh mesut 3 günde 6. sıraya hacklinklerle çıkıyor neyse zaten sitesi bir süre sonra düşer hacklinkler kalkar o ekler kalkar o ekler çünkü hacklinklerde linkin kalma garantisini kimse veremez.Neyse devam etsin o bizde yarışmamıza devam edelim.

Adtech ödemeleri hala işleme girmemiş.Her an banlanacağım gibi bir his var içimde.Adtech bu ne yapsa yeridir biliyorsunuz :D Daha ödemeler işleme girecekte ödemeler yapılacakta o zamana kadar kimler kimler banlanacakta ohooo :D

Bu arada meerthus arkadaşım bana yeni bir makale yollayacaktı dün pm atmış ben çıkmıştım o zaman gerçekten makaleler ile yardımcı oluyor bana elindeki makaleleri benimle paylaşıyor kendisine çok teşekkür ediyorum :)

Diğer bir seo yarışması vardı lida biber hapımıydı neydi bilmiyorum 1 aralıkta bitiyormuş yarışma az kalmış 25-26 gün falan var.O yarışmada kıran kırana geçiyor 1.lik mücadelesi ortalığı karıştırıyor.Neyse aklıma başka birşey gelmedi ne yazayım ki....

Kalın sağlıcakla.ALLAH hepinizi korusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder