7 Kasım 2009 Cumartesi

7 Kasım Cumartesi

Yine geldik bir cumartesi gününe.En sevdiğim günlerde birisi pazar gününüde bir o kadar sevmem :) Kurumsalseo.com'un düzenlediği ve bazı yarışmacıların emekleri hiçe sayan illegaş yöntemlerle yarıştığı kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında bu sitemiz 1. sırada ve diğer blogumuzda 4. sırada bulunmaktadır.Web sitelerimizi zayıflama yarışmasında hacklinklerle değil emekle çıkardık bu emeği Allah'tan başkası kolay kolay anlayamaz.Ama gel görün ki işte bazı çürük elmalar çıkıyor yarışmalarda.Hacklinkle falan 1. sıraya çıkıyor sonra birde utanmadan böyle gidersek 1. sıraya çıkacaz diyor.O kadar linki sürekli ben eklesem bende çıkarım herhalde 1. sıraya.

Şu anda istesem bütün sitelerimi hacklinklerle ilk 5 'e sokarım niye sokmuyorum? Millet o kadar didiniyor para belki insanın gözünü alıyor şeytanlığa itiyor ama şunuda unutmayın eğer hacklinkle alacağınız para 1.600 tl ise hacklink olmadan emeğinizle alacağınız para paha biçilemez! Bana her türlü desteği veren r10'dan Black_and_White adlı arkadaşımıda burdan selamlıyorum kendisinden Allah on bin kere razı olsun.Bana bir sürü link veriyor sağolsun.Başkası olsa bu iyiliği yapmaz ama işte bu arkadaş gibi insanlar kolay kolay dünya'ya gelmiyor.Şu yarışmayı kazanayım iyi bir para ödülü alırsa ona emeğinin karşılığını vereceğimden tek bir şüphesi olmasın.Bana yardım edene ben de yardım ederim.Ama madak gibi hacklinkle çıkan hacklinki sonradan öğrenen adamlarla artık işim yok.Madak bana senin böyle bir insan olduğunu bilmiyordum demiş.Niye ben gayet iyi bir insanım.Onun kirli çamaşırlarını çıkardım diye onu adil bir şekilde yarış diye uyardığım için şu anda benden adisi yok.Allah sorsun sana bunu hesabını!

Şu kurumsalseo.com yarışmasında insanları daha iyi tanımaya başladım.Hacklinkçisini,onu bunu sahtekarını vs. insanlar işte bu şekilde kendini belli ediyor.İnanın bazı kişiler yüzünden o kadar yarışmadan soğudum ki şu yarışma bitsede rahatlasam ama daha 1 ay 23 gün var.Neyse bakalım ileriki günlerde neler olup neler bitecek.

Önceki yazılarımda da dedim.O madak'ın eklediği hacklink siteleri 1. dereceden hedefimde.Elimden gelen herşeyi yapacağım.Eğer sen bizim çalışmalarımızı hiçe sayıyorsan bende senin illegal çalışmalarının önünü keseceğim.Bunu ileriki günlerde görebilirsin.Sen devam et birgü gelir bu hacklink senin suratına kapı gibi çarpar hatanı anlarsında ne zaman bilemiyorum.

Ha hacklinklerle 1. olmuşsun ha gidip adam öldürmüşsün veya gidip hırsızlık yapmışsın.Hepsi benim gözümde aynıdır bu yarışmada hacklink demek diğer siteleri salla ben iki günde çıkayımda kısa yoldan para alayım demektir ve ben buna izin vermem! Adam gibi legal yollardan çık canımı ye ama şu hacklinkle gelme sakın yarışmaya.

Adam gibi davranmadıktan sonra ne olursan ol boş.Bu arada bir hacklinkçi daha çıktı r10 nicki eskisiben'miydi neydi pr6 link eklemiş 3 sitesine ilk 1-2 sayfaya çıkmış ama şu anda uçmuş onuda tebrik ediyorum.Maşallah ne kadar zekiler böyle millet 2 günde çıkıyor.El insaf diyorum başkada birşey demek içimden gelmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder