18 Kasım 2009 Çarşamba

Bir tarafınıza kına yakın ama asla yıldıramayacaksınız!

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması bloguma oynanan oyunların devamına bugün rastladım adam adult kelimede siteme link vermiş.Ey akılsız dangalak adi şereften yoksun haysiyetsiz şerefsiz insan! Gerçi bu kelimeler eğer o insan ise iltifat gibi gelir.Eğer bu kişinin kim olduğunu öğrenirsem çok fena olacak söyleyim burdan.

Bu kişi hacklinkçi bymadak olabilir mi? O adult kelimeden link verilen dofollow sitede madak hacklinkçiside linklerini oldukça bol eklemiş eğer o ise benden çok çekeceği var söyleyim!

Bir tarafınıza kına yakabilirsiniz eklediğiniz linkten sonra ister kıçınıza ister elinize ama ben yılmadan devam edecem ve yarışmayı kazanacam.Sizde çatlayacaksınız!

Bu kişiye iyice bir küfür etmek istiyorum ama blogumda etmeyecem terbiyemiz müsade etmez.Bu kişinin insan olduğundan şüpheliyim tam bir şeref yoksunu hayvan! Evet hayvanın önde giden.Neyse sen devam et bakalım 1 düşerim 2 sıralamadan düşerim yine çıkarım merak etme.Ama ben bu yapanı bulursam o zaman neler olur ne r10'a bilir ne de başkası.Allah'tan başkası bilemez! Allah belanı versin.Bu kişi dua etsinde bymadak hackçisi çıkmasın ( Hackçi dediğime bakmadım sonradan bir iss açığı öğrenmiş gelen geçen sitenin indexini değiştiriyor hacklinkçi düzenbaz.Geçen de pm atmış bana hacklinkçi deme diyor.Vah canım utandın mı? Hacklinkçisin olm işte dünya alem biliyor.)

Neyse bu pohudey fx15 yazıma noktayı koyuyorum gelişmelerle birlite olacağız. (aLLAH'IM SEN YARDIM ET BU DÜZENBAZCILARIN ARASINDA BANA )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder