24 Kasım 2009 Salı

Jet gibi kurumsalseo lida fx15 pohudey

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması konusunda birçok sorun yaşandı.İyi günler oldu lida ile kötü günler oldu.En kötüsüde lida fx15 zayıflama'nın kısa bir süreliğine de olsa aramızdan ayrılmasıydı.Bu ayrılık acısını R10'da diğer lida pohudey kardeşlerimizle dertleşerek atlattık.Sağolsunlar fx15 merkezinden yetkililerde geldiler oturup bir lida kurumsalseo.com kahvesi içtik.Daha sonra hiç ummadığımız biri geldi.R10'dan özcan sarıca geldi zaten bildiğiniz gibi kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasını o düzenliyordu.Şu zayıflama yarışması bitsede bende kurtulsam pohudey zayıflama'da dedim özcan sarıca'ya.Hafiften zayıflamış gibi bir gülümsedi bana :)

Sıralamalar hakkında konuştuk.Jet gibi sıralamaya girenler jet gibi inerler dedim.Daha neler dedim neler.Bu anahtar kelimeler kurumsalseo.com,R10,lida,fx15,pohudey,zayıflama dedim asla sıralamanıza güvenmeyin dedim son dakikada gerilere düşersiniz dedim ama kime dedim.Lida fx15 atakları gibi kimse takmadı bizi.Ha bu arada bymadak efendide kendi blogunda bizim ona etmediğiniz daha doğrusu terbiyemizin almadığı küfürleri etmiş bize.O lafları ona yedirmesini bilirim ben o hacklinke devam etsin.Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar misali.Kendisinin bu zayıflama R10 kurumsalseo lida yarışmasında hacklink kullandığını yani hacklinkçi düzenbaz olduğunu söyledik bize onca küfür ediyor.Neyse etsin bakalım son gülen iyi güler düzenbaz herif seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder