12 Kasım 2009 Perşembe

Kurumsal Seo Pohudey

Merhabalar blogumuzun sıkı takipçileri :)

Evet arkadaşlar kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında kaldığımız yerden devam ediyoruz.Şu anda yarışma arka planında ne tür hile çalışmaları yapılıyor bilemiyoruz bu hacklink çalışmalarından en çok zarar gören biz olduk ama şunu unutmayalım.Biz 1 günde bu sıralamaya girmedik 1 günde'de inmeye niyetimiz yok!

Hacklink çalışmaları sonucu 1. sıradan 2. sıraya düştük ayriyetten alexa değerimiz 1 gün süreyle kullanılamaz oldu.İşte nerde düzenbaz insan var bizleri buluyor.O insanlara inay pohudey zayıflama uğruna yarışmanın sonuna kadar devam edeceğim ve inş hakkımız olan 1. sıraya tekrardan çıkacağız.

Bize kötülük edenlerin lida zayıflama yarışmasında kötülük bulmasını yüce Allah'tan istiyoruz.Zaten Allah biliyor bizim içimizi gerisi boş.

Bugün 12 kasım perşembe.Oldukça hastayım doğru dürüst ne bu bloguma ne de r10'a girebildim bugün.İşte bu kadar rezilliğin-düzenbazlığın-hastalığın arasında yarışmaya devam ediyoruz.Ayrıca diğer bloglarda bize seo yönünden laf atanlarada içimden birşey demek gelmiyor adam yaşlı domainle girmiş bize hava atıyor.Sende 3 ay önce bu şekilde sıfır domainle başlasaydın o zaman görürdüm ben seni bu yarışmada.

Kurumsalseo.com sahibi Özcan Sarıca'nında ortada dönen dolaplara karışmaması sanki hiçbirşey yokmuş gibi davranması beni oldukça üzdü.Hadi hacklinki kendi sitesinde kullanılmasını serbest bırakıyorsunda başkalarının sitelerini saf dışı bırakmaya çalışıyorlar buna niye karışmıyorsun? Bir seo yarışması düzenleyen kişinin bu kadar vurdum duymaz olması beni çok üzdü.Neyse bu yazıyı sonuna kadar okuyanlara çok teşekkür ediyorum.Düzenbaz kişiler Allah'ından bulsun.Acaba bu kişiler Allah'tan korkuyor mu? Bu soru çok tartışılır.

zayıflama - pohudey - r10 - lida - fx15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder