23 Kasım 2009 Pazartesi

Kurumsalseo.com lida fx15 23 kasım pohudeyi

23 Kasım pazartesi günü kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması blogumuzda bir başka yazımız ile karşınızdayız.

Bildiğiniz gibi yarışma 30 aralık'ta bitiyor.Kurumsalseo zayıflama yarışmasının bitmesine tam olarak 1 ay 7 gün kalmış.Google'ın bu sıralama ile ilgili ne yapmak istediğini hala anlamış değilim.İnanın dün gecede düşündüm düşündüm ama bir sonuca varamadım.Acaba sorun nedir? Ne bilim ömrü hayatımda böyle bir seo yarışmasında 10 günlük blogcunun 1. sırada olduğunu görmedim.

Aklımıza başka sorularda gelmiyor değil.Acaba google algoritma'mı değiştirdi? Yaptığı en son pr güncellemesinden sonra lida fx15 zayıflama pohudey yarışmasında algoritma değiştirmiş olabilir.

Neyse bu arada engin topcuoglu kişi blogunda demiş ki artık bundan sonra başlar heyklink ( hacklink) .Bak arkadaşım.Şu yarışmada ta 30. sayfaya kadar gerileyip hiçbir para ödülü kazanamasamda yine hacklinke başvurmam.Biz adam gibi adamız.Ne ben ne senin altındaki kemal gürler hacklike başvurur.Biz öyle 2 günde 1. sıraya çıkmadık.Kurumsal seo yarışmasında hacklinkçi bymadak var onunla yardımlaşın sitelerinizi çıkarın o da emeğe saygısı olmayan düzenbaz bir arkadaşımız.Ha bizde biliyorduk pr6-7-8 linklerle sitemizi sıralamaya sokmayı.Şu anda istesem ilk 10'a en az 5 site sokarım yüksek derecede hacklinklerle.Ama biz emeğe saygılı insanlarız.1K lira kazanmışsın 300 lira kazanmışsın önemi yok.Emeğinle kazanamadıysan o paradan sana hayır gelmez.Ha adult siteden gelen para ha o hazır hacklinkten gelen para hiçbir hayır getirmez.

Hacklinki kendine güvenemeyen emeğe saygısı olmayan insanlar kullanır.Anlayacağın ben ve kemal gürler bu yarışmada hacklinki sokmuyoruz.O heyklinkler başlar derken bizleri kastedmediğini düşünüyorum?

Neyse anlayacağın hacklink oyunları oynanıyor derken lütfen kişi isminide verde bilelim.Yoksa benim gibi bu yarışmaya hacklinki sokmayan,hacklinki sokan bymadak'ıda her türlü şekilde engellemeye çalışan birisine hacklinkçi dersen bu senin insanlığını gösterir.Neyse fazla uzatmayacam.Bu arada 1. sıradaki siteye söylüyorum ikide bir burda yazdıklarıma gidip blogunda cevap verme.Sende hazır cevap olmuşsun böyle şey olmaz adam gibi yazı yazıyoruz bakda birşeyler çıkart yoksa gidip blogunda bu yazıya cevap vermen hiçbirşeyi değiştirmez.


kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama
yarışmasında neler gördük neler.Günler geçtikçe yeni olaylar ile karşılaşıyoruz.Eğer 10 günlük blogcu gerçekten 1. sırada bitirirse yani google'ın sistemde oturmuş siteler ile yeni siteleri aynı kefeye koyması gibi bir durum olursa çok üzüleceğim.Çünkü az da olsa insanların emekleri bu şekilde google tarafından harcanmamalıdır.

Bir başka pohudey zayıflama R10 yazımızda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder