21 Kasım 2009 Cumartesi

Lida Fx15 Pohudey Cumartesi Psikolojisi :)

Tekrardan merhaba sevgili kurumsalseo sakinleri;

Evde su kalmayınca bir koşu kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması bakkalına gittim.Keşke gitmez olaydım.Suyun yanında 2-3 tane de lida fx15 hapı alayım dedim ama bakkalda kalmamış :S

Bakkal emmi'ye soruyorum niye lida hapı yok diyorum oda bana fx15 merkezleri ilaçları toplattı diyor.Ben kafayı R10 yüzünden yiyorum ağzında diş kalmamış 88 yaşındaki bakkal amca'da bana kıs kıs pohudey gibi gülüyor :@

Anlayacağınız bugünde kurumsalseo.com sayesinde lida pohudeysiz kaldık artık ne zaman gelirse o zaman alacağız.Ha ben bunları kendime almıyorum zayıflama'ya çalışan kedim var ona alıyorum yanlış anlaşılmasın :D

Neyse tekrardan eve kurumsal seo zayıflama ücretsiz servis aracı bıraktı beni bugünde böyle geçti.Yarında süpermarket'e kurumsalseo lida çalışmalarını başlatmış onlara bakmaya gideceğim.R10'dan Rasty'de benimle gelecek beraber zayıflama videolarını izleyecez.

Alexa'mız da 634k olmuş unutmadan söylemek istedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder