2 Aralık 2009 Çarşamba

2 aralık çarşamba kurumsalseo tadında bir lida zayıflama günü

Tüm lida severlere merhaba

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama
yarışması
Bugün 2 aralık.Yarışma bitimine kaldı 28 gün.R10'da diğer bir yarışma olan bbbmma yarışması dün akşam bitti ve kazananlar belli oldu 1 kişi hariç diğer kişileri kutluyorum.O kişi kendini biliyor kim diye soracaksanız tabikide hacklinkçi madak.2 sitesinide hacklinklerle ilk 10'a soktu sonra da dün 250 + 150 = 400 tl ödeme alacam diyerek millete hava atıyor.İnanın hayatımda çok yüzsüz adam gördüm ama bunun gibisini görmedim.Neyse bu kelimeler ona iltifat gibi gelir onu kapatalım o kendi blogunda bana küfür etmeye devam etsin.

Bu arada biz gelelim kurumsalseo.com seo yarışmasına.Dediğim gibi 28 gün kaldı yeni siteler katılıyor artık son 28 günde ne kadar başarılı olacaklarsa.Soruyorum yarışmada 4 ayı geçkin süre oldu bu saatten sonra katılma mantığı nedir? Neyse biz kendi sitelerimize bakalım.Öyle madak gibi 2-3 iss açığından hackle dereceye girmiyoruz :)

Lida fx15 pohudey severler derneğine katıldık.R10'daki zayıflama çalışmaları arttı.

Bir diğer yarışma olan geçen bahsetmiştim hatırlarsanız revizyon bilmem ne yarışması.Nedense hiç güven vermedi.Konuda çelişkili konuşmalar var.Yarışma kuralları çelişkili bir denilen birini tutmuyor vs.Yarışmanın ortasında aaa gençler sponsor siteler sandboxa düştü yarışma iptal parala ödenmeycek derlerse hiç şaşırmayın şimdiden söylüyorum.

Gerçekten kurumsalseocom ile çalışmak istiyorsanız yani yasal bir şekilde pohudey zayıflamak istiyorsanız sizde bize ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder