8 Aralık 2009 Salı

8 aralık kurumsalseo.com etkinlikleri ve zayıflama yarışması

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında 8 aralık'ta birlikteyiz.Yarışma bitmesine 22 gün kaldı.Bu 22 gününde su gibi geçip biteceğine inanıyorum.Yarışmaya başlayalı 4 ay 8 gün olmuş vay be inanın nasıl 4 ay oldu anlamadık ama çok uğraştık diyebilirim.Neyse dün Özcan sarıca eleme listesi yaptı.İlk 25 sayfayı full kontrol etmiş güncel eleme listesi oluşturuldu.Listeye yarışma konusundan ulaşabilirsiniz.

Bu arada dün alexa değerim 518k idi şimdi 526k olmuş nasıl olduysa :D Neyse konuyu uzatmadan şu andaki sıralamayı analiz etmek istiyorum.Belki farketmişsinizdir sıralamada artık büyük çapta değişiklikler görünmüyor artık.Özellikle son 10 gün sıralamanın son şeklini alacağını düşünüyorum.

2. sırada engintopcuoglu var.Bakalım yarışma sonuna kadar sıralaması nasıl olacak.
3. sırada yine bir blogcu sitesi var.O sitenin sahibini tanımıyorum ama şunu söylemeyeliyim o sitenin yarışma sonuna kadar orda kalacağını sanmıyorum.Siteyi analiz ettim backlinklerine falan baktım 4-5 tane pr4-5 imleme sitesi kasmış anasayfadan link almış ama imleme sitelerinde bildiğiniz gibi sitenizin linki anasayfada kalmaz.Yeni yazılar eklendiği için sürekli değişir.O yüzden onun sıralamasınıda artık ne olacak bakacaz ilerleyen günlerde.
4. sırada kemal gürler var.Sitesine adsense koymuş inş kazanır.Demekki sitesinin hiti var.Ne diyelim Allah daha çok kazandırsın diyelim.
5. sırada ücretli bir site var.Oda iyi gidiyor artık yarışma sonuna kadar sıralaması nasıl olur bilmiyorum.
6. sırada manyaklari uzantılı site var.
7. sırada benim diğer sitem var.Onda şu anda host sorunu yaşıyorum.Ama elimden geldikçe ilk 10'da tutmaya çalışacağım.

Elenen siteleri koymadım listeye.Şu andaki güncel listes böyleydi.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama azizliğini nasıl gösterirse artık sıralamalar değiştikçe bildireceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder