26 Aralık 2009 Cumartesi

Astım hastalığı ve tedavisi

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama Birçok astım hastalarına sadece, ama yazılı bir talimat kart olarak iyi bir inhaler taşırlar. Astım krizi geçici olarak yeteneğini konuşmak ve hasta rob olabilir. Bu gibi durumlarda, bir talimat kartı ne yapılması gerektiğini açıklayan çok değerli olabilir. Eğer böyle bir kart olarak diyor, sadece bunu. Onları inhaler kullanımı * Yardım. Bir inhaler astım ilacı belirli bir doz sunmak için tasarlanmıştır. Ilaç hastanın solunum yolları rahatlatır ve normal solunum geri yardımcı olur.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama

Ilaç kadar bu durumda hastanın kendi inhaler sahip değildir önemlidir, çoğu doktor bunun başkasının kullanmasına ok söylüyorlar.
Başka bir şey yapabileceğiniz doğru ilaç olarak hemen hemen aynı etkiye sahiptir. Genel olarak, ve ardından bir sonraki doz için yaklaşık beş dakika bekleyin inhaler iki ila dört Puffs vermelidir.

Pozisyon hastanın dudakları arasında inhaler sözcüsü. Onu zaman hakkında bu nedenle kendisini aynı anda nefes bir puf vermek bildirin. Birkaç saniye boyunca başka bir puf teslim önce bekleyin. Kadar
kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama ya da seni o sonraki hazır olduğunu bildirir. Sen, bir nefes yerine kişi nefes birkaç nefeslik boyunca ilaç için boşluk kullanabilirsiniz. Bu cihaz, inhaler ve kişinin ağız ve nefes arasında bir yerde tıp tutabilir arasında oturur. Eğer boşluk yoksa, yapabilir bir tüp oluşturmak için bazı kağıdı yuvarlayarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder