5 Aralık 2009 Cumartesi

Kurumsalseo.com lida R10 çatlak ses geliyor diyenler asıl kendilerine baksınlar pohudey zayıflama

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması sıralamasında olan siteleri inceleme fırsatı buldum daha yeni.Bazı bloglar çatlak ses geliyor diye yazı yayınlamış ama kendi sesleri bundan daha çatlak emin olun.Neymiş biz anahtar kelimeleri bölüp yazı içine ekliyormuşuz sanane kardeşim? Sen yüzsüzlüğüne devam et 55k backlinkle yarışmaya gir sonra seocuyum de seo yarışmasına giriyorum de.Seo yarışmasında eğer iş emek değil teknik diyorsan sende başlasaydın bizim gibi 4 ay önce sıfır bir domainle istediğin tekniği yapıp dereceye girseydin.Öyle 55k backlinki siteyle title değiştirip yarışmaya girip sonra teknik uyguluyorum diyorsun.Ben belki fazla seo bilgim yok.Elimden geleni yapıyorum ama bu tür saçma şeylerle gelip beni küçük düşürmene izin veremem kusura bakma!

Kurumsalseo.com bloglarına inat lida fx15 zayıflama ile diyet yapacam! R10'a selamlar.

Yok yazıları özgünleştiriyormuşuz yok onu yapıyor muşuz ona da karışacaksın demi? Sanane benim blogumdaki yazılarda anahtar kelimelerden.İster bu yarışmada 1. ol ister 10. benim gözümde seo bilgin sıfır! Niye 55k backlinki 1-2 senelik domainle yarışmaya girmek seo değil.Bizim gibi girseydin 4 ay önce sıfır domainle o zaman göreydim ben senin seo tekniğini.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder