2 Aralık 2009 Çarşamba

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması bitsede kurtulsak artık!

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında çok özür dileyerek söylüyorum bymadak adlı şeref yoksunu kişi yüzünden moralim bozuldu.Evet sitemizde hadis-i şerif var hatta saygısızlık olmasın diye onu şimdi kaldıracağım artık sinirlerim boşaldı bir hal oldum.Adam hacklinkçi düzenbazın teki gelmiş R10'da artistlik yapıyor.Ben tartışma çıkarmamak için sürekli çaba gösteriyorum yarışma konusunda bir öneride bulundum artık iş çığrından çıktı.Ben son 28 günde senin inadına 5 site ile daha giriyorum.

Kurumsalseo.com r10 - lida pohudey zayıflama -

Bymadak'a hacklinkçi diyince nedense alınıyor galiba kendisi 1 numaralı şeref yoksunu olduğu için alınmaması gerek ama bilmiyorum.Girin bakalım bloguna bu adinin.Benim hakkımda neler yazmış nasıl küfürler etmiş.Ben daha önce öyle bir küfrü kendisine etmediğim halde neler yazmış hakkımda bakın.Neyse bu yazımda karşılığını aldı.Birde üstü kapalı konuşma ayaklarına geçiyor güya kendini çok akıllı sanıyor.Neyse 5 kuruş etmeyen şerefsiz insanlar ile uğraşmaya değmez artık.Zaten madak adisi başından beri kıskandı beni sürekli 1. sırada gitmemde dolayı kendine yediremedi galiba.Neyse devam et sen madak bu yarışmada görüşeceğiz!

Ettiğim küfürlerden dolayı saygıdeğer R10 üyelerinden özür diliyorum ( bymadak adisi dışında ) ama artık bizimkide bir bünye.Adam bize küfürler ediyor ağzına geleni söylüyor artık dayanamadım.İnanın şu yarışma bitsede kurtulsak artık adamın canını sıkıyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder