4 Aralık 2009 Cuma

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması 4 aralık

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması 4 aralık cuma.

Kurumsalseo.com seo yarışmasında yepyeni bir güne uyandık arkadaşlar.Dün ki yaşanan tartışmalardan sonra biraz istirahat etmek bence lida açısından da benim açımdan da çok faydalı olacaktır.İnsanların gözünü para bürümüş gerçekten.Önceki yarışmadan aldığı para yetmedi galiba arkadaşa 55k backlinkli siteden title değiştirip buraya giriyor.Google'da işte hay hay diyor ona yanıyorum.O değil yarışma sahibi bile bu haksızlığa birşey demiyor.Önceki zayıflama yazımın birinde de bahsettiğim gibi pes diyorum başkada birşey demiyorum.

Mutlu olmak için lida fx15 pohudey eğer kilo vermek istiyorsanız zayıflama ile R10'da bulunmanız lazım

Yarışma'nın 2.ayına gelindiğinde biliyorsunuz sponsor siteler sandboxa girdikleri için çekilmişti özcan sarıca kendi sitelerinin linkleri ile yarışmayı devam ettiriyor.Dün kemal gürler'de dedi biz 0 ilk 2 ay enayi gibi çalıştık.Daha sonra birde baktım tüm kurallar kaldırıldı.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu! Yani o 2 ayda yaptığınız herşey saçmaydı 2 ay az bir süre mi? Neyse bir şekilde o konu kapandı yarışma sonlarına geliniyor ve title değiştirip 55k backlinkle yarışmaya giriliyor.Özcan sarıca'ya soruyorum.O 55k backlinkli sitenin bu yarışmaye ne faydası var? Sanki 55k backlinki bu yarışmada mı aldı? Son 27 günde sana çok şeyler kazandıracak demek ki özcan bey artık son çare bunu düşünüyorum.Her türlü düzenbazlığa ses çıkarmadınız bari buna birşey söyleyin.İnanın sizin kadar seo yarışması düzenleyipte ilgilenmeyen insan ilk kez görüyorum.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder