8 Aralık 2009 Salı

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflamaa

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması için daha önceden yazmış olduğumuz bilgi verici makaleler vardı.Eski yazılarımızı inceleyenler görebilir.Arşive bakabilirsiniz.Şu anda o yazılardan siteme yaklaşık 200 hit gelmekte.Acaba siteme adsense mi koysam diyorum ama adsense koyarsam da banlanmaktan korkuyorum.Çünkü bildiğiniz gibi sitelerdeki adsense reklamlara sürekli tıklayarak banlattıran birçok kişiliksiz insan var.Neyse sitemizi daha kaliteli bir şekilde sürdürmeye devam edelim.Bu arada alexa değerimize birşeyler oluyor anlamadım gitti.Bu sabah en son baktığımda yine 518k idi şimdi 526k olmuş :D Neyse oda yakında düzelir.Bildiğiniz gibi 8 aralık günü'de geçti saat oldu 20.15.Günler oldukça hızlı geçiyor ve yarışma bitimine bugünü saymazsak tam 3 hafta kaldı.Artık zorlu maraton iyice derinleşecek.Yarışmaya yeni katılan siteleri gördüm biraz analizler yaptım.Ayrıca kendi deneme yanılma yoluyla yaptığım çalışmalarımı birkaç sitemde uyguladım ve olumlu sonuçlar aldım.Belki 1 tane blogcu sitesi açıp üzerinde çalışabilirim ama bilmiyorum kafam şu anda çok karışık.

Bloguma lida ile ilgili makaleler eklemeyi çok istiyorum ama pek geniş bir arşiv bulamadım.Yani yazacağımızı yazdık lida nedir faydası zararı derken olayı tamamladık.Bundan sonra artık bilmiyorum ne tür yazılar ekleyeceğiz.Acaba ilk bu blogtaki yayınladığımız seo makalelerine devam mı etsem bilmiyorum kararsızım.Bu arada özcan sarıca bildiğiniz gibi 7 aralık'ta yani dün eleme listesi yapmıştı.Sanırsam yarışmacı arkadaşların bazıları oraya bakmamış ki halen elenen siteyle yarışmaya devam ettiklerini sanıyor.

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama

Şu yarışmada inan hile yapmasanız daha iyi bir sıralama elde edersiniz.Hacklink vs. bunlar seo yarışmalarında size max 10 günlük bir performans verir Eğer siteniz 5-10 günlük değil ise.Bazı blogtaki yazılan yazıları inceliyorumda gerçekten ellerinden geldikleri kadar güzek yazı eklemeye çalışıyorlar.Helal olsun diyorum ben işlerimin yoğun olması sebebi ile o kadar faydalı makale ekleyemiyorum genellikle yorum tarzında siteye yazı ekliyorum.

Bu arada R10'da 1 aylık gold üyelik aldım.Bakacam gold olmak nasıl bir duygu.7-8 aydır R10'dayım hiç gold almamıştım silver'ın yukarısına çıkamamıştık birde goldu tadacam.Özellikle R10'da gizli dolaşan üyeleri görmek bazında goldu alacağım.Eğer gold üyelikteki amacım farklılık karizma olsaydı 1 aylık değil 1 senelik gold alırdım yanlış anlaşılmasın.O değilde bildiğiniz gibi premium sorumlusu AronFabia normalde üyelikleri max 1 saatte onaylıyordu ben 5-6 saattir bekliyorum hala onaylanmadı.R10'da online değil ya ondan.Online olmasını bekliyorum :) Bu arada R10'da rep rekoru kırıyorum.Sanırsam R10'da repi en fazla olan kişi benim.En son baktığımda 840 idi şimdi bilmiyorum kaç olduğunu.İnanın günde 200 kişi rep istiyor artık sıkıldım.Hiç tanımadığım kişiler bile rep istemek için kankam olmaya çalışıyor hayret diyorum.Neyse yazımı çok uzattım bugün daha yazı yazmayacağım.Yarın görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder