11 Aralık 2009 Cuma

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması lida hakkında

Evet arkadaşlar kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında tekrardan hakettiğimiz sıraya çıkmış bulunuyoruz.Önceki yazılarımın birinde deidğim gibi bu sıralama değişmesi gayet normal birşeydir.Özellikle de son 19 gün kalmışken kurumsalseo.com r10 yarışmasının daha da normal.Google bu lida zayıflama kelimesine artık tamamiyle alışma faslına gelmiş bulunmaktadır.5 ay bir kelime için bana göre kurumsalseo.com lida gibi gayet normaldir.Ha bu arada ilk 10'a daha yeni baktımda değişiklikler olmuş yeni siteler sıralamaya girmiş tabi herkes çalışıyor.Herkes emeğinin karşılığını alacak kim istemez şu yarışmada para ödülü almayı? Herkes alın teriyle çalışıyor bana göre.Ama illegal çalışanlara birşey demiyorum hakkımı helal da etmiyorum.55k backlinki sitenin title'ını değiştirip yarışmaya girenlere de hakkımı helal etmiyorum böyle bilinsin.

kurumsalseo.com r10 lida fx15 pohudey zayıflama

Yarışma başlayalı 4 ay 11 gün oldu.Bu ayın sonunda 30 aralık akşamında yarışma bitecek.2009'da bitti vay be gittikçe yaşlanıyoruz ömürden ömür gidiyor! Bu yarışmaya ilk başladığımda inanın çok umutsuzdum.Web sitem bazı sorunlardan dolayı ilk 10-15 gün info-index almadı ama o arada diğer siteler çoktan başlamış backlinkler alınmış yazılar yazılmaya başlamıştı.Ama ben yılmadan usanmadan çalıştım ve şu anda yüce Allah'ın yardımıyla hakettiğim yerdeyim.Bana ve siteme bir sürü haksızlık yapıldı.Benim ve web sitem hakkında ne düşünüyorsanız Allah size on mislisini versin.Eğer iyi düşünüyorsanız 10 katı iyilik alın ama eğer hain emelleriniz varsa kötü düşünüyorsanız Allah 10 katı kötüsünü versin size.

Birgün lida ile beraber fx15 pohudey merkezine gittik.Orda osman ile görüştük.Zayıflamak isteyen kişilere osman bey kesinlikle lida zayıflama haplarını önerdi.Ona göre!

Benim yapımda kişiliğe göre durum tipi vardır.Yani eğer karşımdaki kişi bakarım insan değilse bende ona karşı insanca davranmam.Ama adam gibi ise düzgün birisi ise çok iyi davranırım.Zaten bu yüzden R10'da beni sevenler ve benden nefret edenler 2 kategoriye ayrılmıştır.Genellikle R10'da sevilirim.R10 itraderlerime-forum içindeki üyeler ile olan davranışlarıma bakarak bunu anlayabilirsiniz.Bunların niye yazdım insanlar beni yanlış tanımasın diye yazdım.

Son olarak bir altımdaki siteye bakın Allah aşkına.Ben bu kadar saçma sapan yazılar ekleyen bir site daha görmedim.
kurumsalseo.com r10 lida fx15 pohudey zayıflama en son eklediği yazılara baksanıza.Hiç anlamsız spam görüntüsünde.Engin'e burdan sesleniyorum düzgün yazılar ekle sitene.Çeviri ekle ama öyle saçma sapan bir sürü spam kelimeyi yanyana sokarak ekleme sana benden tavsiye sonra üzülürsün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder