11 Aralık 2009 Cuma

Kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yine sorun!

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması blogumuzda bir sorun olduğunu tahmin etmiştim.Bundan 1-2 önce başlayan cache alma sorunu bir ara düzelmişti ama tekrardan başlamış.Google ben sana ne diyim bilemiyorum inan söyleyecek söz bulamıyorum.Yazıklar olsun! Kurumsalseo.com R10 lida zayıflama tadında bir pohudey istiyorum.

Önceden her eklediğim yazı anında indexlenip google anasayfayı yazıya göre güncel cache alırdı ama şu anda yazılar indexleniyor fakat cache alma sorunu var.Cache'yi çok geç alıyor.Neyse artık bir çaresine bakıpta bunu düzeltecez.Şu anda 2. sırada olmamızın sebebi bu sorun şu anda tam manasıyla anladım.R10 Lida fx15 pohudey zayıflama yolunda önemli adımlar atıyoruz.Ve atmaya da devam edeceğiz arkadaşlar.

Her neyse her türlü sorunla karşılaştık alnımızın akıyla bunuda çözecez.Kurumsalseo.com r10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması bizim için çok önemli bir yarışma.Oldukça çok paraya ihtiyacım olduğu için bu yarışmada iyi bir para ödülü almam lazım.Neyse yeter bu kadar ayrıntı yarışma devam ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder