16 Aralık 2009 Çarşamba

Kurumsalseo.com seo yarışmasında 16 aralık günü

Kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması devam ederken yarışma bitmesine de çok az kaldı diyebiliriz.Bugün tarihler 16 aralık çarşamba ve bugünü saymazsak yarışma bitimine 13 gün kaldı.Yarışmada normalde pek ilgilenmiyordum hatta bir ara satmaya bile karar verdim ama daha yeni birinden duyduğum laf öyle beni etkiledi ki bu yarışmaya artık sürekli ilgilenip 1. sıraya tekrardan çıkacağım.Daha da hırslandım bu yarışmada normalde en zor şeyleri hırslandığım zamanlar yaparım.

Seo'nun s'sinden anlamayan ve bunu kabul eden birisinin ilk sırada olması gerçekten çok üzücü.Seo yarışmasında seo'dan anlamayan birisi derecede gerçekten ilginç inanın google ne tür bir algoritma ile google sıralamalarında sonuçlar çıkarıyor gerçekten bilemiyoruz.Neyse umuyorum ileiriki günlerde kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında tekrardan istediğiniz sıralamaya geçebiliriz.

Kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışmasında koskoca bir 4.5 ay geçti inanabiliyor musunuz? İyisiyle kötüsüyle koskoca bir 135 gün! 135 gündür niye uğraşıyoruz? Şu yarışmada adam akıllı bir derecede bitirip iyi bir ödül almak için yoksa lida'ya karşı bir sevgimiz olduğunden değil.Neyse oyun daha yeni başlıyor..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder