3 Aralık 2009 Perşembe

Kurumsalseo.com yarışmasında pes diyorum başkada birşey demiyorum

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama

Bildiğiniz gibi 1. bbbmma yarışması bitti.İlk sırada bitiren site title değişmiş bizim yarışmaya katılıyor.Allah aşkına şu olay ne kadar etik? Diyeceksiniz niye karışıyorsun sanane.Banane olmuyor işte biz sıfır domainle katıldık 4 aydır adam ta kaç aylık site üstüne üstlük yarışmada 1. çıkan backlinki yüksek sitenin title'ı değiştirip son 27 günde yarışmaya katılıyor.Pes diyorum başkada birşey demiyorum zaten diyecek söz kalmadı artık.

Çekememezliğimden değil zaten benim sıralamam 1. ama bu tür uyanıklıkları yapmak hiçde hoş değil yani.İşte bu tür title değiştirip giren kişiler kendisi seocu sanıyorlar.Eğer seo bu ise ben kendimi 15. kattan aşağıya atacam inanın şu seo yarışması mı yoksa sirk oyunu mudur çözemedik gitti.Orda burda yok dereceye girdim yok onu yaptım bunu yaptım.Buyur sende 4 ay önce katılsaydın sıfır domainle böyle 1 senelik sitenin backlinki yüksek sitenin title'ı değiştirmekle seocu olunuyorsa o zaman herkese seocu desenize.Bu tür kişiler seocu değil se(yy)ocu.

Neyse kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması
devam ediyor.Bakacaz artık ilerleyen günlerde neler göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder