1 Aralık 2009 Salı

Kurumsalseocom yeni lida zayıflama revizyon R10 fx15 seo yarışması 1 aralık pohudeyi

1 Aralık akşamında yeni bir yazı yazmak istedim.

Bildiğiniz gibi biz 4 aydır kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama yarışması'nda yarışıyoruz.Yarışmanın son ayına girdik ve bugünüze saymazsak 28 gün kaldı.R10'da bildiğiniz gibi kıpır kıpır bir forum olduğu için seo yarışmalarının biri biter biri başlar biri devam ediyorken diğer başlar vs. bu böyle gider.Yepyeni bir yarışma dün itibariyle start verdi.R10'da ilk kez bir seo yarışmasına katılımın bu kadar çok olduğunu görüyorum.Bu yarışmanın çok rekabetli geçeceği şimdiden belli.Daha yarışma start alalı 1 gün olmadı anahtar kelimeler 1k'nın üzerinde index almış :)

I love you lida kurumsal r10 zayıflama

Neyse yarışma ödülleri muazzam derecede iyi.5k'nın çok çok üstünde para dağıtacaklar.Ha birde güven oluşması için 2k'lık bir parayı güvenilir birine vermeyi düşünüyorlar bence çokda iyi yapıyorlar.Yarışmada bildiğimiz lida pohudey fx15 zayıflama terimleri yok iyi bari bir değişiklik oldu.

Ben yarışmaya aktif olarak katılmayacağım.Blogumu açtım sadece bazı çalışmalar yapacağım özellikle son 1.5 ayda yarışmanın.Yarışmaya katılan üyelere başarılar diliyorum.Bizde son 28 gün kala blogumuz ile ilgilenmeye devam ediyoruz.Şu anda diğer blogumda elenen siteleri saymazsak 6. sırada bulunmaktadır.Onunla yaptığım çalışmalarda devam ediyor.Hak eden kazansın diyorum :) :)

kurumsalseo.com R10 lida fx15 pohudey zayıflama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder